Willen jullie een betrouwbare datingsite dan kunnen we jullie SDC van harte aanbevelen, veel stellen en altijd goeie dates! Klik hier om naar SDC te gaan, echt goed!
Zowel in Nederland als in Belgie, Duitsland en de rest van Europa hebben jullie mogelijkheden om clubs te bezoeken. Er zijn een aantal grote en hele bekende clubs in Nederland te vinden waar bijna iedereen wel een keer van gehoord heeft als: Fata Morgana, Fun4two, Mystique, Party Players, de showboat en Monique. Zij bestaan al een groot aantal jaren en hebben strikte regels als het gaat om drugsgebruik, single mannen, thema avonden en/of gedragsregels.
Voor veel stellen is een eerste ervaring met het swingen, het gaan naar een parenclub. Omdat er zo veel verschil zit tussen de clubs, kan het even zoeken zijn om de juiste plek voor nieuwe ervaringen en spanning te vinden. De grotere clubs zijn over het algemeen genomen wat meer op stellen gericht en houden rekening met de first-timers. Vaak bieden zij rondleidingen of zelfs speciale starters thema avonden maar vergeet de kleinere clubs ook zeker niet! Deze zijn vaak net zo gezellig en kunnen een passende service bieden om de onervaren swingers een zetje in de juiste richting te geven. Het is dermate smaak-specifiek dat wij echt niet kunnen zeggen welke club voor welk publiek het meest geschikt is.
Wat we wel kunnen doen, is een klein beetje de algemene informatie over het gaan naar een parenclub geven. Hoe gaat het er in z’n algemeen een beetje aan toe, wat zijn de algemene verwachtingen van een (nieuwe) clubganger en zijn er ook bepaalde standaardregels? Jazeker dat die er zijn!
Nee? Nee!
De hoofdregel waar niet alleen de club erg op let maar ook het publiek: heb respect voor elkaar en accepteer een nee als die gegeven wordt. Die nee kan heel subtiel zijn als; wegkijken bij oogcontact, een hand terugleggen waar die vandaan kwam, een drankje weigeren, met het hoofd schudden of een zinnetje als ‘Wij gaan even wat drinken aan de bar/verder rondkijken’. Maar ook wat boutere als “dank je wel maar we hebben geen klik/interesse”. In onze ervaring zullen stellen in een club nooit direct op jullie afspringen, het zogenaamde ‘bespringen’. Bij de clubs waar ook single mannen mogen komen, zal dat wellicht iets minder genuanceerd liggen. Wij hebben ook een aantal ervaringen in clubs waar de singles vrij spel hadden, de ene keer waren ze wat opdringerig en de andere keer werden wij juist met alle respect benaderd.
Met een bepaalde houding cq gedrag kan je in een club heel goed aangeven wat jullie eigen bedoeling is. Komen jullie alleen om te dansen, teasen, kijken en bekeken te worden? Dan is een afstandelijke houding voldoende om een avond heerlijk op julliezelf door te kunnen brengen. Komen jullie voor wat meer actie? Stel jezelf dan vooral heel open op, maak oogcontact en een praatje, ga lekker aan de bar staan sjansen en nodig mensen uit mee te gaan naar een bubbelbad of relaxruimte!
Drugs:
Nog even verder over de clubregels… Drugsgebruik is bij ELKE club verboden. Het behoeft vast geen verdere uitleg waarom dit niet is toegestaan. De ene club houdt daar meer rekening mee dan de ander, er zijn clubs bekend die een oogje dichtknijpen als wordt gesignaleerd dat iemand onder invloed is, dit gebeurt veelal omdat een club niet kan aantonen of de klant het voor het betreden van de club ingenomen heeft of tijdens zijn/haar bezoek. In de “spelregels” van elke club kan je hun beleid omtrent drugs terugvinden.
Wat betaal je nu aan entree?
Dat verschilt per club, de toegangsprijs ligt grofweg tussen de 60 tot 135 euro per stel. De verschillen leg ik zo uit. Met name de grotere, en dus populaire clubs, zoals de Fata en de Fun kosten het meest. Zij hebben dan wel een ruim restaurant met alles er op en er aan, de dranken zijn allemaal merk-artikelen en er staat meestal wel een wat betere DJ te draaien (smaken verschillen).
Dan heb je de wat minder uitgebreide clubs die een eenvoudig buffet hebben en op een andere manier met hun budget omspringen. Deze zijn automatisch wat goedkoper maar aan een 90 euro op een drukke zaterdagavond moet je echt wel denken.
Sommige clubs hebben het verhaal omgedraaid, ik noem het het ‘suikeroompjes-systeem’. In deze clubs worden single mannen toegelaten die 90 euro betalen en de stellen 50. Op die manier sponsort de single het stel. Vrijwillige prositutie? Ik doe effe niet mee…
Tenslotte zijn er clubs die in tegenstelling tot de ‘all-inclusive’ clubs per drankje afrekenen en daardoor de entreeprijs het laagst kunnen houden, dat is meer voor de mensen die vaker willen gaan en dan niet zo veel aan de entree kwijt willen zijn. 135 piek is best veel…ook voor ons…
Gangbangs: Om het hoofd boven water te houden organiseren sommige clubs waar meestal single mannen worden toegelaten ook gangbangs, zij maken hiervoor reclame op hun website. Daar moet je niet van schrikken, want zo’n gangbang wordt meestal toch door de week en overdag gehouden. Dat is gewoon een doelgroep waar ze goed geld aan kunnen verdienen. Wij, swingers hebben daar geen last van tijdens het weekend. Dus nogmaals, schrik niet als je dat ziet op een site.
Openingstijden:
De meeste parenclubs zijn alleen in het weekend open, een enkeling ook (overdags) door de week. Bijvoorbeeld Partyplayers is de hele week geopend, de helft daarvan overdag. Showboat weer ’s avonds Do-Vr-Za-Zo, Fata & Fun Za-Zo.
Kijk op de betreffende website voor de juiste openingstijden. Het gros is van 2200 uur tot 0400 uur open.
Single mannen toegestaan? Zoals ik al eerder schreef zijn er clubs die single mannen binnenlaten, dit staat op hun website duidelijk vermeld dus zoek dat even op.
Wat ik wel handig vind is dat er nu ook clubs zijn die polsbandjes bij de entree uitdelen aan de dames. Deze zijn er om aan te geven of je wel of juist geen contact wilt met singles. Op een andere club is er weer een andere regel dat op de eerste verdieping geen single mannen mogen komen.
Nog een variant is een club die alleen door de week single mannen toelaat, en in het weekend juist alleen stellen.
Tenslotte heb je dan ook de ‘stellen-only’ clubs. Zoveel wensen, zoveel smaken.
Veel swingers gaan naar parenclubs om andere swingers te ontmoeten, een deel doet dat omdat ze daar anoniem kunnen blijven. Een ander deel heeft daar weer geen moeite mee en wil toch liever een ander stel leren kennen om vaker sex te hebben. Zij zullen dan ook wel lid zijn van een datingsite.
Navigatie door de gastenboek-lijst12345...88→Alles
8757 berichten.
Ketty
uit Dordrecht schreef op 22 januari 2026 om 23:43
We bezoeken regelmatig de Binennenmaas-sauna; het is er gezellig met een jacuzzi, een Turks stoombad en een barrelsauna in de tuin. De sauna is geopend op zaterdagavond.
34&40
uit Zwolle schreef op 22 januari 2026 om 21:57
Vandaag een super middag gehad in azzurra, komen dan ook graag in contact met de leuke vrouw die boven Utrecht vandaan kwam! Waar we en uiteraard de man, heerlijk van hebben genoten!
Beheerdersantwoord van: Ray en Anita
Wij doen niet aan contact bemiddeling
Rob
uit Venlo schreef op 22 januari 2026 om 18:59
Hoi Ton en Marc Janssen, ik wil ook wel graag mee.
Wil wel een keer skiën!! 😉😋
Leuk stel is ook altijd welkom.
M&J
uit Helmond schreef op 22 januari 2026 om 18:50
Wie zien we volgende week donderdag 29 januari bij SpaSense in Geldrop? Wij beide 30 jaar slank normaal postuur. Onze eerste keer
Ton
uit Nijmegen schreef op 22 januari 2026 om 14:17
Hey Marc Janssen, deze bi man wil wel een keer afspreken.
O&O
uit Overijssel schreef op 22 januari 2026 om 12:40
@couple30 weten jullie al of jullie gaan ?
Alex en Anne
uit Amersfoort schreef op 22 januari 2026 om 10:53
Vanaf vrijdag 23 januari hebben wij vakantie in de buurt van Apeldoorn en Zutphen. Sowieso gaan we 29 januari naar Azzurra. Welke sauna is de moeite waard om zondag 25 januari te bezoeken voor stoute zaken? Of... wie doet een ander voorstel??😍😍 Vrouw(44) bij, Man (50) nieuwsgierig
frans en lia
uit rotterdam schreef op 22 januari 2026 om 08:21
op 4 februari willen wij onze eerst stap maken om azzura te bezoeken. zijn er rond 12:3o uur. wie gaan er nog meer? zijn een beetje onwennig en hopen dat er ook andere stellen komen. m55/v54
Arie
uit capelle ad ijssel schreef op 21 januari 2026 om 23:24
Morgen 22-1 ben ik (46 jarige man) tussen 10 en 16 uur bij Thermen Holiday in Schiedam, nog een leuke dame/stel aanwezig?. Ik zit vnl in de kleine sauna buiten en de grotsauna.
StrandSaunaStel
uit Nijmegen schreef op 21 januari 2026 om 19:57
Morgen 22 januari zijn we - stel van rond de 50 - bij de wellnessboot in Mill. Kijken en bekeken worden van een afstandje. Als het rustig is dan doen we geile dingen samen. Gezellig babbeltje met ander stel zijn we ook voor in. Geen mannen alleen.
Sanlian
uit Zwolle schreef op 21 januari 2026 om 19:53
Morgen, 22 januari, gaan we weer eens naar de stellendag in Azzurra. Heerlijk samen genieten van elkaar en misschien wel met meer. Spreek (of raak)ons aan in het bubbelbad of op matras, benieuwd wie we treffen xxx
Koppel49
uit Hierde schreef op 21 januari 2026 om 19:50
Wij leuk stel van 48 gaan zondag naar de zwaluwehoeve . We willen graag de 1e stappen zetten in wat teasen en uitdagen. Hij lang bandje aan linkerarm omgekeerd en zij korter met donker wat krullend haard. Krijgen we een knipoog of spreken jullie ons aan
John
uit Wateringen schreef op 21 januari 2026 om 18:40
Hallo v/m stel , ik ga zaterdag ook naar thermen binnenmaas, het is daar meestal vrij rustig, en er zijn daar wel mogelijkheden
Da-Te
uit Eindhoven schreef op 21 januari 2026 om 18:10
Welk stel heeft ook zin om het zondag in de saunaboot in Mill samen nog wat gezelliger en heter te maken?
Wij zijn een goed uitziend m/v stel van ongeveer 50jaar met het bandje gedraaid.
V/M stel
uit Bergen op Zoom schreef op 21 januari 2026 om 11:30
Wij (stel V/M) lezen hier dat er in de sauna's ook wat leuke en spannendere zaken gebeuren as het reguliere sauna bezoekje. We hebben in Bussloo al keer leuke ervaring opgedaan met wat voelen door mij (V) bij andere man, maar zouden hier graag eens verder mee proberen. Nu willen wij zaterdag naar thermen Binnenmaas. Mensen hier ervaringen? of ook interesse daar wat verder met ons te ontdekken?
dichtbij
uit mill schreef op 21 januari 2026 om 08:08
leukstel3845 ik ga op woensdag ,vanaf ong 16.00.
man 50 met geel badlaken.
O&O
uit Overijssel schreef op 20 januari 2026 om 21:12
@couple30 klinkt leuk. Waar houden wij van qua look... niet te extreem en netjes verzorgd. Zijn zelf een stel met normaal postuur en alles netjes kaal en jullie? Waar zijn jullie vaak te vinden dan?
Ropje
uit Dordrecht schreef op 20 januari 2026 om 17:26
Hoi Jopie, ik ben morgen ook in sauna Berendonck. Ben een slanke, verzorgde man en zou graag met jullie in contact komen. Geen verwachtingen maar eerst kijken of er een klik is. Geen klik is ook geen probleem hoor. Hoe laat zijn jullie er en hoe herken ik jullie? Groetjes
Peter en Linda
uit Amersfoort schreef op 20 januari 2026 om 16:52
Hallo wij gaan zaterdag naar sauna Drome in Putten. Gaan hier nog meer gezellig stellen heen.
Wie weet wordt het lekker heet......
Grt Peter en Linda
Leukstel3845
uit Uden schreef op 20 januari 2026 om 16:28
Wij gaan morgen lekker bubbelen in Mill.
Vrouw 45 man 38
Zijn er nog andere stellen die deze plannen hebben?
couple30
uit gronignen schreef op 20 januari 2026 om 15:22
@O&O leuk, wij ook, vooral zij die haar lichaam laat zien, benen open, misschien spelen, waar houden jullie van kwa look of maakt dat niet veel uit? hoe zien jullie er zelf uit?
Elkaargunnen
uit Bemmel schreef op 20 januari 2026 om 15:03
@Henk uit Zundert. Denk niet dat je bent waar we naar op zoek zijn. Leuker voor ons is een stel waar we beide blij van worden en een gezellige dag mee kunnen hebben, beetje teasen en wat drinken. Daarna zien we wel. Beide goed figuur, maar niet piep jong.
Henk
uit Zundert schreef op 20 januari 2026 om 14:13
Hoi
Hey elkaar gunnen uit Bemmel
Wellness bij Fletcher Etten leur is klein maar gezellig. Als jullie een tijd kunt geven wanneer dat jullie daar zijn en welke leeftijd dan kom ik mijn handjes wel eens aan schuiven bij jullie.
Wil wel een vrouwtje of stelletje geil maken met handelingen.
Ben man 60+ normaal tot slank figuur dus laat ff berichtje achter.
Indien jullie daar een hotelkamer hebben kunnen we daar spelletje voortzetten.
Gr henk
LeukemanuitSambeek
uit Sambeek schreef op 20 januari 2026 om 12:57
Hey saunagangers,
Welke stel of vrouw gaan er vandaag ook naar de Saunaboot in Mill voor warmte en ontspanning?
Deze jonge man van 46 met kaal koppie gaat lekker ontspannen met zijn prima body. Vanaf begin avond tot sluit in een blauwe badjas.
Wellicht tot daar😁
Stel38
uit Utrecht schreef op 20 januari 2026 om 12:46
@Stel34&38
Wij zijn er donderdag 29 januari. Lijkt ons leuk als jullie er dan zijn. Leuk als er stellen van onze leeftijd zijn.
Of zijn die er sowieso wel?
Misschien tot volgende week!
O&O
uit Overijssel schreef op 20 januari 2026 om 12:08
@couple30 gewoon wat spanning, beetje gluren en teasen. Jullie?
Man1987
uit Brabant schreef op 20 januari 2026 om 12:03
Dinsdag 27 januari in de avonduren naar spasense benieuwd wie er ook is voor extra gezelligheid 😉
eerstekeer
uit Friesland schreef op 20 januari 2026 om 11:09
Hallo zijn hier mensen die wel eens in burgum bij de sauna geweest zijn, ben heeeel benieuwd hoe dat is en wanneer het druk is 😉
couple30
uit gronignen schreef op 20 januari 2026 om 10:10
@O&O wij misschien ook, waar zijn jullie naar op zoek?
Bas
uit Nijmegen schreef op 20 januari 2026 om 09:49
Hi, wie is er morgenmiddag[woensdag] in Saunaboot Mill? Ik jongenman 32 zoek wat gezelschap van vrouwen of stelletjes? Wie komt bij mij in de jacuzzi zitten?
O&O
uit Overijssel schreef op 20 januari 2026 om 09:22
Vrijdag is het weer zover, dan gaan we een heerlijke avond relaxen in bussloo. Wie zijn er nog meer? Wij stel begin 30.
Stel34&38
uit Haarlem schreef op 20 januari 2026 om 07:45
Goedemorgen, gaan er nog leuke jonge stellen as donderdag 22 januari naar azzurra? Wij zijn er overdag!! Let us know 🙂
Jopie
uit Breda schreef op 20 januari 2026 om 00:02
Morgen 21 jan zijn wij stel m 44 en v 35 in thermen berendonck. Wij zijn op zoek naar wat dwalende handen in de baden en wie weet wat meer...
Erik
uit Alkmaar schreef op 19 januari 2026 om 23:31
Gaan er woensdag 28 januari nog leuke mensen naar Azzura? Het is al weer even geleden dat ik geweest ben. Tot nu toe elke keer een hele fijne ontspannen en spannende dag gehad daar!
K&D
uit Arnhem schreef op 19 januari 2026 om 22:24
Wij gaan zaterdagavond naar de berendonck. Zij houd ervan om te kijken hoe mannen met zichzelf bezig zijn. En misschien een handje te helpen in het bubbelbad 😉 wie zien we daar?
peter
uit Joure schreef op 19 januari 2026 om 20:54
As woensdag van plan om naar de sauna in Joure ( Woudfennen) te gaan … even n dagje lekker relaxen, hapje / drankje ..ben n sportieve gespierde hetero man die n praatje altijd gezellig zou vinden en / of uitgedaagd worden door n vrouw / stel. x
Elkaargunnen
uit Bemmel schreef op 19 januari 2026 om 20:51
Hallo
Wij gaan aanstaande zaterdag naar Fletcher Wellness in Etten Leur, gebeuren daar ook soms spannende dingen, zoals een verdwaalde hand in de whirlpool?
Gr ons
Ster49
uit Venray schreef op 19 januari 2026 om 19:25
Hallo twinkel
Hoelaat ben je er morgen.
Ik heb nog een afspraak staan maar zou je graag ontmoeten.
Echter ik ben wel wat ouder als jou, 49 namelijk.
(Gelukkig voel ik me 18).
Zou het een idee zijn om bij de ingang elkaar te ontmoeten, rond 13 uur of zo.
Ik hoop dat je reageert.
Wellicht tot morgen.
L&K
uit Genk schreef op 19 januari 2026 om 17:52
Welke leuke dame wil met koppel een leuke dag beleven in een wellness? Is nieuw voor ons, maar we vinden het wel een leuk idee voor ons eerste ervaring. M 44 v 32
Lynn
uit Eindhoven schreef op 19 januari 2026 om 16:09
Hoi hoi
As woe naar Thermen Soesterberg
Leuk om daar gelijkgestemden te ontmoeten.
Ik vrouw begin 40 , vrouwelijke vormen
Zie jullie daar graag .
Ben er vanaf middaguur tot sluit
roel41
uit Venray schreef op 19 januari 2026 om 14:59
Twinkel32, tot morgenavond dan? Hoe kan ik je herkennen? Hier lange donkerblauwe badjas (met van die vakjes), baardje, kale kop, slank. Ben benieuwd! Zijn er nog meer mensen die morgenavond gaan?
J&C
uit Callantsoog schreef op 19 januari 2026 om 13:35
@lisa, kom een keer naar Fort Beemster voor een leuke hete sauna sessie. Wij zijn daar regelmatig te vinden.
2 weken terug voor het eerst naar Leeuwerikhoeve geweest. Ook een fijne sauna met genoeg mogelijkheden. Leuke jongedame ontmoet! Wat een knappe spetter en zo stout als wat
Henk
uit Roggel schreef op 19 januari 2026 om 08:48
Hoi hoi
Zeg ruramunde even beter opletten.
Ik kom ook al jaren zeker twee keer in de maand in alle sauna’s van zuid Nederland.
Jullie komen uit Roermond en nog nooit wat meegemaakt snap ik niet er is altijd wel wat te beleven in natte sauna’s of whirlpools even hande uitschuiven naar vrouw of en een leuk praatje doen kan er spontaan wel wat gebeuren.
Wij stelletje gaan regelmatig en ook ik de man gaat regelmatig alleen er is 80%wel wat spanning en er gebeuren vaak lekkere dingen tot bevrediging van mijn partner en ook van mij.
Dus als jullie er voor openstaan laat maar eens weten waar en wanneer jullie naar een sauna gaan zullen wij er ook zijn
Gr limburger
Harm
uit Uden schreef op 19 januari 2026 om 07:50
Hallo, deze jongenman is as zondag 25 januari in Spasense. Wie maakt het net even heter.?? Vorige keer alleen 2 stelletjes betrapt. ..dit keer zou ik graag zelf eens meedoen., tot zondag ❤️Harm.
Richard
uit Brabant schreef op 18 januari 2026 om 23:57
@Twinkel V32 het lijkt me heel leuk om je dinsdag 20 januari gezelschap te houden in SpaSense. Hoe (en waar) kan ik je herkennen? Ik zou de middag kunnen komen en ben dan herkenbaar aan een beige handdoek en blauwe badjas en een Apple Watch.
Patrick en Marjon
uit Emmeloord schreef op 18 januari 2026 om 23:00
@Hij80Zij82 hij heeft donkerblond kort haar en zij halflang blond haar. Beide brildragers een beide tattoos en40+.wij waren er van 19.00 uur tot 23.00 uur
Hoe zien jullie eruit?
Wij ook een heerlijk geile avond gehad, maar met elkaar.
Zullen we weer een avond plannen binnenkort?
Ruramunde
uit Limburg schreef op 18 januari 2026 om 18:50
Wij gaan al 25 jaar naar de sauna en hebben nog nooit niks gezien. Of kijken we niet goed?? Als ik dit allemaal lees en dat vergelijk hoe preuts de meeste het bubbelbad in stappen!!
Hij80Zij82
uit Oosterwolde schreef op 18 januari 2026 om 15:35
@Patrick en Marjon, wat jammer! Wij hadden een heerlijke avond, ook met een leuke jonge vent eventjes. Hoe zien jullie eruit? Misschien hebben we wel even naar elkaar gekeken 🙂
JS
uit Zeeland schreef op 18 januari 2026 om 14:42
Zondag 25 januari gaan wij m44 en v38 naar sauna Hezemeer (BE). We hopen daar gelijkgestemden aan te treffen voor een leuke middag. We zijn een verzorgd stel dat graag kijkt en ook graag bekeken wordt waarbij we het spannende randje wel opzoeken. Zowel m als vrouw is hier bi. We kijken uit naar een gezellige spannende middag met m, v of stellen. Wie komt er ook? Je kunt ons herkennen aan het omgekeerde bandje. Groetjes J en S
Patrick en Marjon
uit Emmeloord schreef op 18 januari 2026 om 11:44
@Hij80Zij87
Wij waren er gister ook maar heben jullie waarschijnlijk gemist
Spontaanstel
uit Gouda schreef op 17 januari 2026 om 20:34
Hallo lieve mensen op dit mooie forum. Na diverse leuke vorige bezoekjes aan de sauna in Mill gaan we op vrijdag 23 januari wederom deze opwindende sauna bezoeken. We hebben ook een hotelkamer geboekt. Benieuwd wat dit keer de dag, avond en nacht gaat brengen. Wij zijn er rond 15.00 uur, zij (51) krullend haar, hij (53) kort grijzend haar, allebei witte badjas. Spreek ons gerust aan, maar doe het wel op een leuke, spontane manier, wie weet wat er dan volgt. Sowieso zijn we te vinden in het kruidenbad, stoombad, kleine sauna’s bij het buitenzwembad en uiteraard na afloop in de bar van het hotel 😁 We hebben er zin in!
Daan
uit Wageningen schreef op 17 januari 2026 om 18:54
Hi Daan hier, 2 weken geleden ook bij sauna Mill geweest. Ontzettende leuke dag gehad en verwend door oude dame ik schat eind 50 in stoomcabine. Zelf ben ik eind 30. Aanstaande woensdag middag ga ik weer, zijn er nog meer rijpe vrouwen die dan komen en wat meer spanning zoeken?
MM
uit Arnhem schreef op 17 januari 2026 om 18:34
Hoi J&J,
Ik ben er die dag ook. Ik ben een jonge man van 32.
Fit, gezond atletisch gebouwd. Geschoren op de juiste plekken. Meer details van mezelf kan ik hier niet zetten anders ben ik voor eenieder herkenbaar.
couple30
uit gronignen schreef op 17 januari 2026 om 17:24
zijn er mensen hier die naar thermen bad nieuweschans gaan?
Flirtgirl
uit Brabant schreef op 17 januari 2026 om 15:45
Hey Man37 uit Geldrop, het was een aangename ontmoeting. We hebben een heel mooi intiem gesprek gehad. Dank voor je mooie woorden!
Jij hebt mij laten zien hoe het ook kan in de positieve zin. We hebben niks met elkaar gedaan.. zoals we dat dan maar even formuleren.. maar je aanwezigheid en het mooie gesprek is mij veel meer waard!
Ik weet niet of ik er op zaterdag 7 februari ben. Mocht dat wel zo zijn dan laat ik het hier weten als mijn bericht doorkomt!
Alvast heel erg bedankt voor je fijne aanwezigheid 😘
Mike88Sabine
uit Gemert schreef op 17 januari 2026 om 15:09
Hi allemaal, Wij, stel 37 jaar, gaan donderdag 29 januari naar Azzurra. Het lijkt ons leuk als er veel stellen van tussen 25 en 50 zijn. Wie komt er ook?!?
Vanaf een uur of 16:00… Spannend! Zin in!
J&J
uit Drunen schreef op 17 januari 2026 om 14:29
Hallo allemaal, wij gaan Zondag 18 Januari de gehele dag naar de Veluwse bron en zullen daar blijven tot sluitingstijd, we zijn een leuk, hygienisch, fris en fruitig stel, van begin 40, waarvan de vrouw een mooi strak figuur heeft, heerlijke borsten, en een strak kontje, welk, leuk stel, man of vrouw gaan er ook? De vrouw hier wordt graag uitgedaagd, wie durft me te komen uitdagen, geil maken, en.... !
Wij houden niet van schaamhaar/okselhaar, graag fris geschoren, en bi-mannen, sorry daar hebben we ook geen interesse in, Dus wie gaan we zien/voelen?
M &M
uit Heerhugowaard schreef op 17 januari 2026 om 14:28
Wij gaan donderdag de 22ste naar Azzurra (overdag ongeveer tussen 11.30/16.30) benieuwd wie er nog meer gaan of misschien zin hebben om te gaan.
SDC: soulmates151
Lisa
uit Heerhugowaard schreef op 17 januari 2026 om 13:10
Welk leuk stel tussen 20-40 komt over 2 weken 31 januari ook lekker naar thermen bussloo?
Wij vinden het fijn om te knuffelen en mijn vriend vind het geil als ik in de sauna net wat meer laat zien dan normaal is. Wij horen het graag. Beide blond, 30ers, verzorgd, intiem geschoren, hij kaal van beneden en blond van boven!
Jenge
uit Friesland schreef op 17 januari 2026 om 13:04
Hey goedemiddag
Hij80Zij82
Een van de kinderen is helaas ziek geworden, ik (de vrouw) blijft thuis vanavond, mischien kunnen we een andere keer afspreken
Groetjes
Man37
uit Geldrop schreef op 17 januari 2026 om 12:15
Afgelopen donderdag ben ik als man naar Spasense geweest. Ik kwam daar speciaal om Flirtgirl te ontmoeten. Na een korte zoektocht heb ik haar gevonden in het Caldarium. Na wat aftastende gesprekken en stiekeme aanrakingen hebben we elkaar later op de avond ontmoet in 1 van de kleine saunatjes buiten. Wat een onwijs toffe vrouw is dit en wat hebben we het leuk gehad samen!!! Mocht je dit lezen, Flirtgirl: ik bedank je voor de heerlijke ontmoeting en zie je graag op 7 februari...!!!
Misslena
uit Arnhem schreef op 17 januari 2026 om 08:54
Vanmiddag staat Azzura op de planning samen met mijn fwb. Ik vrouw, slank, blond 42, hij man, gespierd goed lijf, donker haar..benieuwd wie er nog meer gaan!
Jenge
uit Friesland schreef op 16 januari 2026 om 22:17
Hé Hij80Zij82,
Bedankt voor jullie bericht!,
Mijn vrouw is donkerblond en heeft een tepelpiercing
En een D-cup, ik ben donkerblond, kort haar en draag een hals-ketting. De planning is rond 19:00 aanwezig te zijn. Groetjes en mischien tot morgen
Hij80Zij82
uit Oosterwolde schreef op 16 januari 2026 om 19:20
@Jenge uit Friesland, wij hebben morgen de tijd dus leuk om jullie te treffen... Mijn vriend heeft een sportieve body en gemillimeterd haar, ik een grote bos blond-grijze krullen en cup F. Benieuwd! Hoe herkennen we jullie?
Jenge
uit Friesland schreef op 16 januari 2026 om 18:20
Goedenavond!
Wij stel (30ers)gaan morgenavond 17jan naar de sauna in Burgum, zou leuk zijn om een leuk stel daar tegen te komen. Groetjes
Smeis
uit Limburg schreef op 16 januari 2026 om 15:20
Hallo @Theo Wat leuk dat je je belevenissen deelt. Het gebeurt hier helaas (te) weinig. Ik denk wel eens ‘Kom op. Hoe is het geweest? Wat hebben jullie beleefd? Hier iets van ons op een stellendag bij Azzurra.
We splitsten ons op. Haar opdracht “Ga naakt (met collar) aan de bar zitten en maak oogcontact met een leuke vrouw. Geef haar dit riempje en fluister in haar oor…..als je me vindt en vastklikt, ben ik een uur lang alleen van jou” Daarna verborg ze zich in de donkere ‘tuin der lusten’.
Na een zoektocht heeft ze mijn vriendin eerst alleen voor zichzelf gehouden en een uur lang ‘misbruikt’. We hebben later met ons vieren allerlei geile dingen verzonnen en gedaan. Je kunt op zoveel manieren contact maken.
Marcel38
uit Uden schreef op 16 januari 2026 om 08:12
Hi, deze jongeman van 38 gaat komende woensdag naar sauna Mill. Welke vrouw of stel tref ik daar, en zou erg voor wat warmte en gezelligheid. Ik groot geschapen, redelijk gespierd en altijd zin!
O&O
uit Overijssel schreef op 16 januari 2026 om 07:52
Zoals aangegeven wij zijn de 23e dus savonds in bussloo - houden er van om elkaar een beetje te teasen en wat te gluren naar anderen. wij kijken nu al uit naar n heerlijk ontspannen avond
O&O
uit Overijssel schreef op 16 januari 2026 om 07:20
Hoi c&h wij gaan vrijdag de 23e ook. Stel begin 30... Wij zijn er de hele avond.
Theo
uit Oss schreef op 15 januari 2026 om 22:22
Vandaag van 13 tot 16u in sauna Azzurra geweest met mn vriendin. Stellendag meestal gezellig druk, maar vandaag was het al vroeg druk! En veel jongere stellen (ca 30jaar) In stoomcabine lekkere sex met mn vriendin gehad, daarna wat naar andere stelletjes gelopen toen mn vriendin even wat ging drinken. In het grote bed voor die spiegel lag een super mooie vrouw van 25, niet normaal hoe knap. Haar vriend was wat ouder. Ik heb haar gevingerd en met haar super mooie fijne borsten gespeeld. Daarna met mn vriendin in bubbelbad gespeeld, toen zij weer ff pauze, ik rondje gelopen en in gloryhole mn pik laten verwennen door...? Geen idee, zo spannend is een gloryhole. Daarna met mn vriendin de dag afgerond in een hokje, bij haar 2x orgasme. Douchen en naar huis. Het was geweldig!
Nig meer mensen met leuke ervaringen vandaag? Deel ze!
L&K
uit Genk schreef op 15 januari 2026 om 19:57
Niemand vrijdag naar thermen maastricht?
Wij2
uit Brabant schreef op 15 januari 2026 om 15:31
Hi Masa, het zou leuk mochten jullie er ook weer zijn. Toch denk ik dat we elkaar getroffen hebben laatste keer. Waren jullie niet dat stel dat sex had met elkaar op het donkere bed bij het doolhof? Wij zaten in het hokje met glory hole gat. Ik heb toen muj stijve nog het gat aangeboden en de vrouw heeft mij toen nog kort verwend. Vrouw had langer grijs haar. Of waren jullie dat niet?
Gr Wij2
C&H
uit Overrijssel schreef op 15 januari 2026 om 13:49
Wij midden 30 gaan 23 ste einde van de middag naar thermen bussloo benieuwd of we daar iets gaan zien dit is nieuw voor ons. Spannend!!
roel41
uit venray schreef op 15 januari 2026 om 13:19
Ha twinkel v32, dat zou gezellig zijn! Hier man, 41, slank, 1.70, baardje. Ook al wat leuke sd c ervaring! Ik had nog terug gelezen, maar kon niet zo snel vinden hoe je er uit ziet en hoe ik je dan moet herkennen 🙂
Ons
uit Breda schreef op 15 januari 2026 om 10:02
Goedemorgen
Wij stel eind vijftig gaan morgen naar saunaboot in Mill.
Zijn er nog meer stelletjes of vrouwen die wat van spanning houden en een beetje pleasen en teasen in whirlpools of natte sauna.
Dan tot morgenmiddag na drie uur en als er wat op ons pad komt dan kunnen we op hotelkamer voortzetten met wijntje of zo.
Man heeft bandje links aan pols en omgedraaid.
Dus see you😍
Twinkel V32
uit Eindhoven schreef op 15 januari 2026 om 08:59
Dinsdag 20 januari ga ik weer naar SpaSense. Ik ben er vanaf de middag tot en met de avond. Wie komt mij gezelschap houden? 😘
Baldman34
uit Rotterdam schreef op 15 januari 2026 om 07:52
Vandaag een dagje sauna Elysium in Bleiswijk. Ik houd wel van wat spanning in de hottubs en sauna's . Kijken en bij een leuke klik misschien wel meer.
Welke leuke dame of koppel zou wel begluurd willen worden...😏😏🧖♂️ Bandje om linkerenkel en zwart horloge om.
Masa
uit Brabant schreef op 15 januari 2026 om 01:20
@wij2 uit Brabant, leuk, we zullen eens kijken of onze agenda het toelaat de 22 ste, wellicht dat we elkaar dan treffen deze keer 😊. Het klonk toen veelbelovend en het was ook onze eerste keer, we hebben niet echt op anderen gelet en jullie daarom ook gemist waarschijnlijk 🙄. We laten het weten!
RickBrabant
uit Tilburg schreef op 14 januari 2026 om 23:24
Dit weekend gaan mijn vriendin en ik weer naar Spa One. Ik denk zowel de vrijdag als de zaterdag. We horen er niet veel over hier maar we zijn benieuwd of anderen ook willen aanhaken. Bij leuk contact gaan we graag een stapje verder. Wij zijn een fit koppel van eind 20. Een beetje richting onze leeftijd is vaak wel het prettigste. Wie is er bij?
MD3448
uit Meppel schreef op 14 januari 2026 om 22:39
Wij zijn trouwens een stel van 48 (man) en 34 (v)
Was ik even vergeten......
Wij zitten trouwens niet op sdc
Groetjes Dirk
Lisa
uit Helmond schreef op 14 januari 2026 om 21:48
Gaan ik en mijn vriend nog leuke stellen tussen de 20-40 tegenkomen over 2 weken op de laatste zaterdag van januari (31) in thermen bussloo?
Wij horen het graag. Ik blond normaal postuur intiem geschoren mijn vriend kaal van onder blond en een klein buikje. Wij gaan er een ontspannende dag van maken en hopelijk een leuk plekje vinden om lekker te knuffelen met een ander stel. X lisa
L&K
uit Genk schreef op 14 januari 2026 om 19:54
Wij ook stel hij 42 zij 31, vinden het ook lekker spannend in de wellness, zoeken vrouw of koppel om leuke avond te beleven, dit is nieuw voor ons😊. Wij gaan vaak naar thermen bussloo, maastricht
MD3448
uit Meppel schreef op 14 januari 2026 om 09:33
Hoi Just4fun, wij zijn een stel dat nieuw is in deze wereld en aan het oriënteren.
De 24ste eind van de middag gaan wij wel lekker chillen in de blote billen, bij Thermen Bussloo.
Groetjes
RenJ
uit Dordrecht schreef op 14 januari 2026 om 09:16
@stel3040. Wij (v46m55) gaan 29 januari naar Azzurra. Wij zijn beiden bi-schierig, houden van de spanning een beetje opbouwen en een leuk contact en fijne klik. Zijn jullie er dan ook?
Mike88Sabine
uit Gemert schreef op 14 januari 2026 om 07:12
Hi allemaal, Wij, stel 37 jaar, gaan donderdag 29 januari naar Azzurra. Het lijkt ons leuk als er veel stellen van tussen 25 en 50 zijn. Wie komt er ook?!?
Marc janssen
uit Oosterbeek schreef op 14 januari 2026 om 06:38
Hi,
Ik ben Marc. Single bi-man.
Voor mij is daten en swingen met bi-stellen heerlijk om te doen!
Een thuis feestje, een club .. you name it.
Een relaxte opbouw.. leuke outfit aandoen ( lingerie of latex) om vervolgens eerst even toe te kijken naar ‘t stel om dan vervolgens met mn harde pik en gladde kontje aan te schuiven 😉. Veel mag, niks moet maar altijd met respect voor elkaar. En meestal naakt eindigend in een geile, natte climax!
Man37
uit Geldrop schreef op 13 januari 2026 om 21:06
Hoi Flirtgirl.
Ik ga as donderdag ook naar Spasense.
De vorige keer dat ik er was zag ik je in de jacuzzi zitten met 4 mannen, dus heb me niet opgedrongen.
Ik zou graag met je in contact komen. Ik ben te herkennen aan een lichtblauwe handdoek / donkerblauwe badjas en draag het bandje om mijn linker enkel.
In de namiddag zal ik in het caldarium zitten en kijk uit naar je komst.
Groetjes man van 37.
O&O
uit Overijssel schreef op 13 januari 2026 om 20:50
Hoi hoi. Veel actie lees ik... Wij gaan volgend week vrijdag de 23e een avondje bussloo wij zijn een normaal stel begin 30 en beiden netjes geschoren. Houden ervan om elkaar n beetje te teasen en natuurlijk de spanning van andere stelletjes. We zijn benieuwd of we gelijkgestemden zullen treffen.
Ster49
uit Venray schreef op 13 januari 2026 om 18:17
Hallo
Ik zie heel veel interessante berichten voorbij komen.
Wat mij aantrekt is een zelfstandige vrouw die weet wat ze wil.
Ik heb een goed gevoel bij twinkel 32.
Ik zou graag eens bij spa sens afspreken met gelijk gestemde.
Ook ben ik zeer benieuwd naar gewoon in roosendaal.
Om daar als leek alleen heen te gaan lijkt me niet fijn, iemand intresse om hier een afspraak voor te maken ?
Veel plezier allemaal met jullie zoektocht en uitdagingen.
Just4fun
uit Meppel schreef op 13 januari 2026 om 16:27
Wij zijn hier een beetje aan het rondkijken , wij zijn een leuk spontaan stel eind 30 en lezen veel over mensen en stelletjes die de spanning in de sauna zoeken , wij vroegen ons af of er nog leuke spontane stellen naar thermen busloo gaan dit weekeind wij hadden in gedachte om hier zaterdag even te gaan kijken groetjes
W&M
uit Stevensweert schreef op 13 januari 2026 om 14:12
Hoihoi, naar aanleiding van een nieuwe, erotische, reis en gesprekken, zijn we tot de conclusie gekomen dat we allebei wel opgewonden raken van het idee van sex als anderen dat kunnen zien. Zo gaan de gordijnen in de woonkamer niet altijd dicht, maar hebben we ook gesproken over same room sex (na veel gegoogle geleerd, jawel).
Fysiek delen is (vooralsnog?) niet van toepassing. Maar ja, ga er maar eens voor het eerst aan beginnen.
Het voornemen is in ieder geval een bezoek aan pleasure2gether en enkele keren per jaar gaan we naar Spasense.
Volgende maand word ik alweer vijftig volgens mijn paspoort (mijn brein zegt 25, dus er wordt nog over gediscussieerd...)
Twinkel V32
uit Eindhoven schreef op 13 januari 2026 om 13:57
@liefstelzuiden, ik ben net aangekomen bij spasense en blijf tot en met de avond. Misschien tot straks.
M&J
uit Helmond schreef op 13 januari 2026 om 12:57
Donderdag 29 januari gaan wij voor de eerste keer naar de sauna, wij zijn een stel van beide 30. Wie zien we ook bij SpaSense in Geldrop?
liefstelzuiden
uit Venray schreef op 13 januari 2026 om 12:32
Twinkel v32, ga je overdag of vanavond pas? Leuk om eens te kletsen en wie weet! Wie weet komen wij , of man alleen, ook (en ja, we zijn een 'echt' stel, zie s d c)
M&J
uit Helmond schreef op 13 januari 2026 om 11:38
Donderdag 29 januari gaan wij voor de eerste keer naar de sauna, wij zijn een stel van beide 30. Wie zien we daar?
Twinkel V32
uit Eindhoven schreef op 13 januari 2026 om 10:06
Ik ga vandaag (dinsdag) naar de sauna in Geldrop. Wie zie ik daar?
Coen en sammy
uit Zwolle schreef op 12 januari 2026 om 17:14
Wij stel vragen ons af . Weet iemand wanneer het zwembad in Azzurra eindelijk klaar is ! Volgens ons zijn nu al wel 2 jaar bezig met verbouwen
De gemeente heeft een aanvraag afgewezen hoorde ik, dus de vergunning is niet rond. Verwerkingstijd gaat maanden duren.
Stelsauna
uit Antwerpen schreef op 12 januari 2026 om 15:42
Wij stel 40ers vr bi gaan zaterdag middag/avond naar Thermen hezemeer Laakdal komen er ook van hier daar voor leuke kennismaking en wat spelen
Leukevent
uit Sambeek schreef op 12 januari 2026 om 14:34
Ik zou graag deze week een avondje saunaboot in Mill willen boeken. Leuke man van 46 en prima gebouwd. Zin in een leuke avond en een gezellige babbel daar. Zijn er dames of stellen die het leuk vinden daar contact te hebben met mij. Lijkt me gezellig en ik hoor het graag😃.
XxxD
Stel 40 43
uit Hierden schreef op 12 januari 2026 om 13:29
Wij geil stel gaan zaterdagavond naar de zwaluwhoeve. Zou leuk zijn om lekker te spelen met stellen en mannen. Vrouw vind het heerlijk om andere pikkeb te voelen in jacuzzi. En geniet van zaad over haar groote borsten te krijgen.
Hou ajb rekening met andere gasten die dat geen geil idee vinden. Ga niet te ver
Navigatie door de gastenboek-lijst12345...88→Alles
Onze website maakt slechts gebruik van functionele cookies, u bent dus echt privé! AccoordSurf Safe Tips!
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
Recente reacties