is dit normaal bij swingen?

Stel hier je vraag aan ons, ook als je je net aan het orienteren bent of wanneer je al wat meer ervaring hebt. Het is leerzaam voor iedereen en je helpt anderen die wellicht dezelfde vraag hebben!
Lezen kun je zonder registratie, wanneer je wilt reageren is registratie kosteloos natuurlijk...
Post Reply
LillyD

is dit normaal bij swingen?

Post by LillyD »

Hoi

Ik heb nog niet echt geswinged maar ben samen met iemand die veel ervaring heeft. Het wereldje heeft me altijd aangetrokken.
Onze ervaringen samen zijn niet verder gegaan dan trio mmv

Ik vertrouw hem volledig en hij mij. Mijn vraag gaat ook niet over hem.

Hele tijd geleden hadden we 1ste date met een koppel. We gingen 1st uit eten samen en als het klikte zou het verder gaan. Tijdens etentje voelde ik me buitengesloten. De vrouw en de man waren bezig met mijn man en negeerden me. Ik probeerde mee te doen, maar voelde me verloren en onzeker. Het is bij een etentje gebleven. Maar we hebben er ruzie over gehad. Hij noemde me preuts en jaloers omdat ik moeite had dat zij hem had gekust terwijl ik hem tijdens eten had aangegeven van nee, ik zie hen niet zitten. De man straalde macht uit en heeft me ongewenst betast. Ik voelde me oncomfortabel

Recent hebben we besloten om terug te proberen. Online aantal koppels ontmoet. 1 koppel negeerde mij volledig op de chat. De andere waren vriendelijk en begrepen dat dit nieuw was. De chat met dat koppel was een online trio. Al mijn berichten werden compleet genegeerd.

Ik begrijp het niet goed. Ik heb nu 2 negatieve ervaringen en wil graag maar hij zegt dat het afgesloten is omdat ik niet in het wereldje pas en dat het niet hoeft voor hem.
Zijn er dan gedragsregels? Ik nam altijd aan dat het gewoon genieten was, maar ben nu onzeker. De vrouwen in kwestie flirtten op een heel agressieve en openlijke manier terwijl ik van subtiel verleiden hou.
Pas ik dan niet in het wereldje?
Ray
Site Admin

Re: is dit normaal bij swingen?

Post by Ray »

Jullie hebben nu twee vormen van swingen uitgeprobeerd, privédate en online daten. Het is ten eerste ontzettend meoilijk om met 4 personen een klik te hebben, met drie of minder wordt het steeds makkelijker. Je probeert in zekere zin wel rekening te houden met elkaars gevoelens en wensen maar dat kan niet snel voor 100%.
Voor wat betreft grijpgrage mannetjes, die hou je altijd. Ik heb er verschillende weggestuurd. Meestal van een stel en dan de vrouw op de barkruk zetten en dan de tent lekker doorneuken. Ieuw! Ik hoor nog wel eens verhalen...een man die borsten knijpen erg letterlijk nam en feitelijk mensen mishandelde.
Dus kom echt op voor jezelf wanneer er dingen gebeuren of mensen intiem met je willen zijn terwijl jij dat niet bent. Dan wordt het aanranding en ik weet niet of dat nu onder bdsm valt. (dit was een slechte grap)
Je praat er dus wel met je partner over en die denkt dat je niet voor swingen geschikt bent, daarom stel ik het volgende aan jullie voor: Ga eens naar de parenclub/GaySauna op een stellendag. Dan heb je wat meer mensen en dus ook wat meer kans dat dingen normaal verlopen omdat er bijvoorbeeld sociale controle is. Zo pik je veel sneller op hoe het spel gespeeld wordt en in hoeverre dat dan weer bij jou past. Neem dan je mailadres mee op een paar papiertjes, zo deel je die uit aan de mensen waar je prettig contact mee hebt gehad op een clubavond en kun je ze thuis uitnodigen, of zelfs een feestje organiseren.
Post Reply