Fakers

logo-faker-209x130Helaas kent het internetdaten ook zijn donkere kanten. We werken op het internet nu eenmaal met computers en die zijn niet zo goed in het herkennen van personen met snode plannen. Tenslotte kan iedereen die kan typen een account aanmaken op welke site dan ook. Door het vinkje “ja, ik ben boven de 18” aan te vinken ben je eigenlijk al door de zwaarste test heen…

Er zijn nogal wat wijsneuzen die het wel spannend vinden even mee te surfen op onze wilde swingersgolven. Dat kan een puberaal jochie, je overbuurman, een hunkerende single of wat dan ook zijn. Ze vullen een nepprofiel in en downloaden wat foto’s van een andere swingerssite om het profiel wat mee op te leuken.

Fakers zijn grofweg in twee categorieën op te delen,

  • De thrillseekers – Dit zijn de personen die het spannend vinden om zich online tussen de swingers te begeven maar durven niet echt of zijn gewoon nieuwsgierig en vullen dit in met tijdverdrijf zoals eenregelige mailtjes te sturen of juist swingers een soort vragenvuur om zoveel mogelijk informatie te ontfutselen.
  • De mannen die net doen alsof ze een stel zijn en eigenlijk op zoek zijn naar gratis sex. (Dit kunnen zowel single mannen of mannen in een huidige relatie zijn)

en dan begint het spel, wie is het slimst…

  • fakers komen nooit op de cam
  • fakers willen geen telefoonnummer geven
  • fakers blijven maar mailen en chatten, het komt meestal niet tot een afspraak
  • hun vrouw is altijd aan het werk of ligt nèt te slapen
  • fakers willen wel afspreken maar hun vrouw komt wat later, laten we vast beginnen….
  • fakers schrijven ook in op feestjes maar gaan niet en proberen via de gastenlijst vertrouwen te wekken
  • fakers spreken je aan in de chat met gelijk als eerste vragen zoals: -Ben je alleen? -Spreek ik met m/v? -Mag ik je privémapje inzien?

Je weet het zelf, net als bij gewone internetoplichting is het oppassen geblazen, zo gauw je onraad ruikt breek dan het contact af.

Enkele controle opties zijn:

  • Kijk naar de validaties
  • kijk of diegene een proefabonnement heeft door naar de aanmeldingsdatum te kijken
  • kijk of diegene betalend volledig lid is

 

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *